Trochę szczęścia… w słoiku.

Jak zatrzymać miłe chwilę? Otóż jest sposób, całkiem przyjemny. Nazywa się „Słoik szczęścia”. Gdy usłyszałam o nim, od razu postanowiłam wdrożyć go w życie. Cała zabawa polega na tym, by przez cały rok, codziennie, wrzucać do słoika karteczkę…

IMG_20150102_195904

Co zamieszczamy na karteczce, to już nasza indywidualna sprawa. Dla osób z niską samooceną „Słoik szczęścia”, może być miejscem zapisywania swoich sukcesów, nawet nadobniejszych. Inni mogą wykorzystać słoik do zapamiętania małych, przyjemnych chwil. Jeszcze inni mogą połączyć obie te formy. Ja osobiście wykorzystam go do zapamiętania 2015 roku.

Codziennie będę pisała małą karteczkę z datą, w której znajdą się trzy powody do zadowolenia, z danego dnia. Dzień dzisiejszy zapełniłam np. zjedzeniem zupy mlecznej;). Dawno jej nie jadłam, poprawiła mi nastrój, więc czemu nie wpisać? 🙂

Zachęcam was serdecznie to tego małego projektu, który na pewno ubarwi życie i zmobilizuje do tego, by wyciągnąć coś dobrego z każdego dnia tego Nowego Roku!

3 thoughts on “Trochę szczęścia… w słoiku.

Skomentuj

