O nowych początkach i starych kontynuacjach.

Lubię nowości. Lubię zmiany, bo życie to nieustanny ruch. Takim ruchem, dość spontanicznym, była szybka zmiana z jednego, na tego bloga. Tymczasem…

Niecooltura to moje nowe dziecko. Poniekąd stara kontynuacja, ponieważ taki blog prowadziłam na blogspot. Jednak z względów platformy, pewnych myśli rozwojowych przeniosłam się na wordpress, by zacząć na „nowo”.

Chcę dzięki temu uzyskać jakąś konsekwencje w życiu, inspirować ludzi do próbowania kultury, do działania, poznawania. Nie jestem ekspertem rozwoju osobistego więc… o tym będzie tu strasznie mało. Czasem tylko się posłużę tą dziedziną… Ja chcę inspirować kulturą i braniem jej całą, jak tylko można. 😉

Z racji swych studiów, z tematem kultury na co dzień mam do czynienia. Jednak to tylko sucha teoria. Ja chcę praktykować. A to jest jedno z narzędzi.

A pisać będę o filmach, książkach, MUZYCE, ludziach, społeczności, podróży, teatrze, szalonych akcjach, inspiracjach… bo to równa się kultura.

Na pierwszy rzut będzie recenzja płyty pewnego zespołu. Świeżość na naszym muzycznym podwórku. Ale o tym już w weekend.

Teraz zachęcam do… działu „O blogu”.

Hejo!

Dodaj komentarz